Diego
Bevásárlólista
 

Bemutatkozás

A DIEGO egy dinamikusan fejlődő, folyamatosan megújuló nemzetközi franchise kereskedelmi hálózat, mely 3 országban képviselteti magát: Magyarországon, Romániában és Szlovákiában, közel 150 áruházzal. Magyarországon több mint 90 áruházzal van jelen, Romániában 30, Szlovákiában több mint 15 áruház üzemel jelenleg. Fő termékcsoportjait a laminált padló, szőnyeg, padlószőnyeg, PVC, függöny, tapéta, és az ezekhez tartozó kiegészítők alkotják.

A cég kiskereskedelmi tevékenységgel és kiállítási szőnyegezéssel indult, majd rövid időn belül vidéki kiskereskedők folyamatos kiszolgálásával bővítette tevékenységi körét. A nagykereskedelmi tevékenység teremtette meg az 1995-ben elindult, franchise alapokon működő bolthálózat alapjait. A franchise üzlethálózat működtetésének lényege, hogy a vásárlók az országban mindenütt azonos árszinten és szolgáltatási színvonalon találják meg a DIEGO termékskálát.

 

diagramm_HU_2017.jpg



A DIEGO alappillérei elsősorban a szőnyeg, padlószőnyeg, a PVC, valamint a laminált padló voltak. A fogyasztók egyre növekvő igényeit kiszolgálva 2005-ben a függöny termékcsoport is bevezetésre került, így a DIEGO padlóburkoló szakkereskedő láncból lakberendezési szakáruház hálózattá vált. 2010-ben a termékpaletta kibővült a tapétaválasztékkal is, mely lehetővé teszi, hogy a vásárlók otthonában divatos falfelületek jelenjenek meg, illetve mind több terméket tudjanak harmonikusan egymáshoz illeszteni.

A termékfilozófia része, hogy a magas színvonalú termékeket elérhető áron, fix kollekciókban értékesíti. Évente két alkalommal változik a kollekció, így a tavaszi-nyári és az őszi-téli szezonra jelennek meg új termékek. Fontos szerepet játszik a termékek értékesítésében a kollekcióhoz tartozó termékkatalógus is, mely minden áruházban elérhető a vásárlók számára. A gondosan összeválogatott kollekció révén a vásárlók lakásában egyedi hangulat és enteriőr teremthető meg. A DIEGO termékkínálata széles skálán mozog, melyben mindenki megtalálhatja az ízléséhez és a pénztárcájához leginkább illő termékeket.

 

diego-vintage-enterior.jpg


A DIEGO termékpalettája az egyedi termékek mellett egyedi márkákon is alapul: a WOODSTEP laminált padlóburkoló rendszer a DIEGO kizárólagos márkája, melyre egyedülálló, akár 30 év rendszergaranciát biztosít. Újdonság a DIEGO kínálatában a TULIPO brand, ami egy színes, vidám szőnyegkollekció márkaneve. Az egyedi, trendi dizájnnal rendelkező szőnyegek különlegességét a kézzel nyírt, háromdimenziós hatású felület adja. Mindkét saját márka önálló weboldallal és katalógussal rendelkezik, ahol részletesen, enteriőrfotókkal mutatjuk be a WOODSTEP laminált padlókat, illetve a TULIPO szőnyegeket.


Különlegesség a DIEGO kínálatában, hogy a termékekhez kapcsolódva a kiegészítők teljes skáláját felvonultatja. A laminált padlók mellé többek között különféle alátétek, szegélylécek, sarokelemek kaphatók, a padlószőnyegekhez szintén. A PVC-khez és a tapétákhoz különféle ragasztókat ajánlunk, míg a függönyök mellé karnisok, függönyelkötők választhatók. A szőnyegek alá a csúszásgátló hálót, valamint a foltspray használatát javasoljuk.

A DIEGO áruházakban egy csésze forró kávéval várjuk a vásárlókat, hogy megismerkedjenek a kiváló minőségű, és kedvező árú termékekkel. A szakértő eladók pedig segítséget nyújtanak abban, hogy mindenki megvalósíthassa álmai otthonát!

 

diego-etno-enterior.jpg


A DIEGO sikereit különböző díjak is mutatják: több alkalommal is elnyertük már a „Superbrands”, „Magyar Brands”, valamint a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjakat. A Magyar Franchise Szövetség is rendszeresen elismerésben részesíti a DIEGO tevékenységét. A szövetség az utóbbi években a megújult weboldalt (Internet Média és Web Díj, 2014), valamint a sikeresen terjeszkedő román hálózatot díjazta (Az Év Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hálózata, 2015).


Nem ritka az sem, hogy franchise partnereink is elismerésben részesülnek. 2013-ban bajai partnerünk nyerte el a Magyar Franchise Szövetség által átadott, „Az Év Franchise Átvevője Díjat”, szorgos, lelkiismeretes munkájáért cserébe.


Hatalmas elismerésként tartjuk számon, hogy 2015-ben a Világ Franchise Szövetség két romániai partnerünket díjazta, akik a „Best Franchisee of the World” díj 3. helyezését hozták el a világversenyen. A díjat átadó világszövetség 38 ország részvételével működik együtt, és több mint 3000 franchise tulajdonost tömörít. Az országok részvételével küldetésük, hogy minél szélesebb körben megismertessék a franchise működését és gazdaság élénkítő hatását.

 

diego-tropusi-enterior.jpg


A DIEGO jövőbeli tervei között szerepelnek további boltnyitások Romániában és Szlovákiában, valamint jelenleg új termékcsoportok bevezetése is folyamatban van, bútorkárpit, valamint bútoráru területen.     

 

 

nft_logo_kicsi(6).jpgOktatási és képzési projektjeink az EU társfinanszírozásával, a Nemzeti Fejlesztési Terv keretében valósulnak meg.

 

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Pin It
Oldal ajánlása e-mailben
Ajánlja ezt a tartalmat családtagjának, munkatársának, barátjának, ismerősének.
Töltse ki az űrlapot, majd nyomja meg az e-mail küldése gombot!

Feladó  
Név:
E-mail:
Címzett  
Név:
E-mail:
Tárgy
Üzenet
A megadott személyes adatokat (e-mail cím, név) csak ezen cikk továbbítása során használjuk fel és semmilyen formában nem őrizzük meg.