Gyémánt-díjas a DIEGO Floor&Wall fullbranding kampánya

A DIEGO Floor&Wall fullbranding kampány megvalósításával a JCDecaux Hungary „Produkciós és nyomdai gyártások” kategóriában elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Gyémánt-díját.

2022. március 3-án, a budapesti EXTRA-ban adták át a Marketing Diamond Awards elismeréseit. Az immár hetedik éve megrendezésre kerülő díjat a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) szervezi, azzal a céllal, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára is.

Rekord számú jelentkező pályázott a Marketing Diamond Awards 2021-es kiírására: 48 cég összesen 137 nevezése érkezett 12 kategóriába. A pályázók kétharmada az ügynökségi oldalt képviselte, míg harmaduk a megbízói oldalt reprezentálta. A legtöbb pályázat a márkaépítés, a tartalommarketing megoldások, valamint a kis költségvetésű kampányok kategóriájába érkezett.

A Marketing Diamond Awards nem csak abban különbözik a többi szakmai díjtól, hogy a kisebb forrásból kivitelezett megoldásokat, kampányokat, illetve programokat díjazza, hanem a zsűrizési módszer tekintetében is. A pályázat zsűrije idén is két részből állt: az ügynökségi oldalt 9, míg a hirdetőket összesen 15 szakember képviselte a grémiumban. Az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok értékelték.

A zsűri döntése értelmében A JCDecaux Hungary „Produkciós és nyomdai gyártások” kategóriában, a DIEGO Floor&Wall fullbranding kampánnyal elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Gyémánt-díját. Ezúton is köszönjük az elismerést!