Már külföldön is terjeszkednek a magyar franchise cégek

A magyar franchise hálózatok térhódításához nagy részben hozzájárul a DIEGO is, amely az elmúlt egy évben három országban – Magyarországon, Szlovákiában és Romániában – összesen 10 egységet nyitott meg.

Külföldön, főként a tengerentúlon bevált gyakorlat, hogy a vállalkozások – áruházak, éttermek, szépségszalonok stb. – nagy része franchise hálózathoz csatlakozva kezdi meg működését. Ez a trend már Magyarországra is begyűrűzött, egyre több hazai cég ismeri fel, hogy egy sikeres üzleti koncepció átvétele, számos más előnye mellett azt a kockázatot is csökkenti, amit egy új vállalkozás indítása jelenthet - derül ki a Magyar Franchise Szövetség közleményéből. - írja az origo.hu

A magyar franchise hálózatok térhódításához nagy részben hozzájárul a DIEGO is, amely az elmúlt egy évben három országban – Magyarországon, Szlovákiában és Romániában – összesen 10 egységet nyitott meg. 2020-ban a bevételük 12 százalékkal növekedett 2019-hez képest, 2021-ben pedig 17 százalékos növekedést várnak az előző évhez viszonyítva.

A teljes cikk elolvasásához kattints ide!

Search engine powered by ElasticSuite