Superbrands díjátadó

A DIEGO immár ötödik alkalommal kapta meg az elismerést a Budapest Music Centerben megtartott ünnepi gálaesten

Idén tizennyolcadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat, a Business Superbrands díjas márkák pedig tizenötödik alkalommal részesültek díjazásban a Budapest Music Centerben megtartott ünnepi gálaesten. A DIEGO immár ötödik alkalommal kapta meg az elismerést, 2011, 2012, 2017 és 2021 után ismét méltónak bizonyult a Superbrands díj elnyerésére.

A Superbrands díjátadó gálaműsora során világhírű musical-szuperprodukciókból csendültek fel részletek. A Hair népszerű betétdalait Magyarország egyik legjelentősebb musical-színházának, a Madách Színháznak két vezető színművésze, Kováts Kriszta és Sasvári Sándor énekelte, a zenei betéteket különleges tánckarként kísérte a fogyatékossággal élő színészeket foglalkoztató Baltazár Színház társulata.

„A Superbrands gálaműsor magyarországi szervezőjeként hiszünk abban, hogy a Superbrands programban díjazott márkák szociális érzékenysége is kiemelkedő. Fontos érték számukra a kreativitás kibontakoztatása, a tehetségek ösztönzése, az esélyegyenlőség megteremtése, az elfogadó munkakörnyezet. Ezért is igyekeztünk ráirányítani a figyelmet a Baltazár Színház egyedülálló tevékenységére, és nagyon örülünk, hogy díjazottjaink közül többen anyagi támogatásukkal is segítik a Baltazár Színház különlegesen kreatív küldetését, lehetővé téve egyedülálló művészeti tevékenységük továbbélését” – mondta el László Géza programigazgató. A DIEGO szívesen csatlakozott a társulat támogatásához, így 500.000 Ft adománnyal támogatta a Baltazár Színház munkáját.

A Superbrands díj a márkaérték tudatosításában segít: kommunikációja olyan pozitív értékekre hívja fel a fogyasztók és az üzleti partnerek figyelmét, mint a márka mögött álló vállalat pénzügyi stabilitása, országos ismertsége és kedveltsége, valamint kiemelkedő márkaépítési gyakorlata. Ez az örömhír mind a díj megszerzésében elévülhetetlen érdemeket szerzett saját munkatársak, mind pedig az üzleti partnerek, beszállítók, befektetők körében rendkívül fontos: tovább növeli a vállalat presztízsét, és hosszú távon biztosíthat versenyelőnyt.