A Balkánt és a szomszédos országokat célozta meg a magyar üzletlánc

A Portfolio.hu cikkében a jövőbeli terjeszkedési tervekől adott interjút a DIEGO ügyvezetője, Varga Balázs.

"Komoly terjeszkedési tervei vannak a DIEGO-nak. A franchise-rendszerben működő, elsősorban padlóburkoló anyagokra, szőnyegekre, függönyökre, tapétákra szakosodott üzletlánc ügyvezetője, Varga Balázs a Portfolio-nak elmondta, hogy Magyarországon még a csatolt eladásokban és  leginkább az online térben látnak potenciált, a szomszédos országokban és a Balkánon viszont érdemi expanzió jöhet. Ez elsősorban annak is köszönhető, hogy az elmúlt hónapokban sok családnál előtérbe került a lakásfelújítás, így a forgalom is jelentősen megélénkült." - írja a portfolio.hu

A teljes cikk elolvasható az alábbi linkre kattintva:

A Balkánt és a szomszédos országokat célozta meg a magyar üzletlánc: már 160 boltjuk van